Wednesday, June 23, 2010

Serabut SEH!

Petang tu wa da plan baek punye ngan membe2 wa nk men futsal.semuanye bejalan ngan lancar dan seperti dirancang.mcm biaselah,wa yg nak kene setting tempat,mase,bdk dan seumpama dgnnye.so,wa setting baek punye.main kt millenium.2 jam,4 team.2 gol keluar.2 gol disini bermaksud sape yg bolos keluar bukan sape yg menjaringkan gol keluar.klu x, penat je betungkus lumus jaringkan gol ye.bukan keluar agame tau.keluar padang je..

tukk..tukk..tukk..

pintu bilik wa diketuk.ku sangkakan santa claus.rupenye bapak aku lah..(sebenanye bapak aku xpenah ketuk pintu pon nak masuk bilik wa..)xde privasi sungguh.

"malam ni abg kuar ke?nak mintak tlg temankan mama gi berubat tu.dalam kol 12 kot turn sampai.boleh x?"

Wa dgn selambe jwb "boleh2..tadahal" dlm kepale wa alamak....kacau betol la..wa da setting baik ni..mampos aku cmni.tp wa tgk jam baru kol 8 lebih.nak kene teman mak wa kol 12.so wa ade time lg ni.

tibe2..handfon murah wa yg mempunyai ringtone flinston berbunyi."wei den..ss jom.aku ngan emy ngan cobiz ni." msj dari dfan.ok la aku pon pegy la join sebab mereke2 ni blood gua.pedehal..
xsempat wa nak pakai baju..handfon wa kuar lagu flinston lg."den.aku ade kt ss ni.dtg dok.lame x jumpe lu niyh!".msj dr sedara wa.name sedare wa ni Fikri Hakim.dr kecik sampai besar mmg wa rapat ngan die.sedare mane boleh lekang der..
so,xyah pening2 kepale,wa trus gerak ss.kan senang.

ok.lepas da letupkan resoran singgah selalu(ss) tersebut ngan perbualan2 hangat kami,kami pon blah.jom 10.30.game wa stat kol 11 ni.mcm biaselah..janji melayu.janji kol 11,batang hidung masing2 pon xnampak lg.ape lg batang hidup aku sbb aku xleh tgk hidung sendiri.haha.

game pon bejalan ngan lancarnye..baru je team wa nak main,big boss call.."bang.balik skarang.mama da nak gerak ni"minachi sungguh.wa pon belagak seperti anak misali,meniggalkan court futsal dan trus menuju ke rumah.

sorry lah kepada team wa sbb xdpt menyumbang kemenangan kt korang..ape pon trimas atas kerjasama yg diberikan :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails