Saturday, June 19, 2010

SUSPENder. . .

"esok kite pegi hantar motor tu kt bengkel".

kata-kata tersebut kluar dr mulut ayah aku.aku da mule runsing dan gelisah.semalam baru je wa deal ngan dak2 perling nak ajak frenly futsal.team dorang ade bengang skit ngan team wa sbb maklumlah team wa smuenye otai2.janji main kol 10, 10.30 belom tawu sampai.huhu.cmane wa gerak nie..kompem2 wa xnak cancel game.bertambah2 api lah mereka dgn wa nnti kang..

"Den.cancel la futsal mlm ni.da mcm terdesak je ni".(gua letak kaler merah maksudnye SUSPEN la kononye..) -kata-kata dari arep.

gua trus membisu tanpa berkata apa2 sbb die anta msj je.so gua reply dgn tenang."xboleh der,da deal da ni ngan dak2 tu.. "masing2 tgh BLUR sbb semua xde transport".giler la korang..xkn nk naik sampan kot..kt jb ade pengangkutan sampan ker? xlame pastu arab kol gua.

Arab:Den.cane nie??gua mgkin blh kuar kete nie..aku blh amik arep ngan cobiz."
Daniel:dah tu gua cane bai?awek gua masok bengkel la td..xrosak pape pon..bapak aku gatal nak servis..ok lu amik gua amacam?
Arab:ermmm...jap wa pikir.pergh jauh la sial umah lu kt senai bai..wa xjadik kuar kete kot..
(dalam hati gua kimak nye arab..cibai pemalas syaiton nirajim!)
Daniel:haha babi lu..dgr nk kene amik gua trus xjadik kuar kete en..xpe2.wa try usha kete membe wa.pastu wa amik lu skaly.amacam??
Arab:ha..cantekk..terbaik Den!


"Nenek lu la terbaik!..ayam goreng mcd punye membe."
(kaler pink di atas melambangkan marah2 manje. GELI LA SIAL...)


2 comments:

  1. hahaha..... lu ni mmg keras r bai...
    lepas ni kalau bole lg 5 minit nk kick off bru ajak kitorg.. lg suspender busuk sial.. hehehe
    terbaik r den.. lu mmg penyelamat....

    ReplyDelete
  2. haha..pasni wa bblh jadik bomba la ek.kate penyelamat..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails