Wednesday, June 16, 2010

Demam Bola!

mcm biase lah bdk zaman sekarang.bile world cup je semua demam.demam denggi ke kepialu ke aku xtawu lah.yg penting confirm demam lah.makan bola,tido bola,minum air sirap.haha.aku igt lg tyme world cup 2002 tyme aku darjah 6.tyme tu kerajaan punye sistem skolah mcm lahanat jgk.sekolah kebangsann darjah 6,sekolah agame darjah 4.sape yg lahir tahon 1990 merase la kot.adik aku yg umo die beza 3 tahon ngan aku pon pengetahuan agame die pon da setaraf ngan aku dah agaknye.ok berbalik kepada tahon 2002.da mcm citer back to the future la pulak.tyme tu WC maen kt korea n japan.so waktu match dorang bersamaan dgn ptg kt malaysia ni.so bdk2 ni punye perangai termasok aku jgk,bgn pg semangat pegi skola kebangsaan bile ptg semua pakai cool fever.ponteng skola agame.dorang igt tgk bola boleh tigkatkan iman agaknye.

Jun 2010.WC dtg lg.kali ni kt south africa.WAKA WAKA EA EA..(lagu shakira).game die kol 7ptg,10mlm,2-30pg.sebagai peminat no.8 bola sepak aku akan stay pukol 2-30pg tu.slalunye lepak mamak ngan blod2 gua la sambil main kad poker kencing pastu gelak cm nk giler.haha.mcm biase,klu da name tido lambat bgn confirm la lambat.klu boleh xnak bgn2.bgn pon sbb nak mkn pastu duduk dpn tv tgk spongebob.haha

satu pg ni,tyme aku nga syok2 tido,tibe2 dgr suara adik aku yg mcm kucing tgh kebulur mintak makan."abg!bgn!!mama suruh pegi kedai beli beras!"adoi spoil betol la..dgn selamba aku mengendahkan suruhan tersebut dan sambung tido dgn harapan dpt sambung balik mimpi aku yg xberape nk basah td.selang beberape minit lepas tu,tp aku xtawu la bape minit sbb xkan la aku nk set time pulak.dtg pulak adik aku yg no.4."abang!xdgr ker!bgn la,mama suh pegy kedai!"ditambah pula dgn bebelan-bebelan adik aku tu yg xmampu untuk aku dgr.mmg sah kau ni bakal jadik mak nenek yg berjaya.aku ngan selamba bgn pastu sound adik aku."kau ni hidup kau kalo xmembebel xsah ek.aku tgk kau ni kecik besar kecik besar je...belom sempat aku nak ckp"da besar t kau jgn lupe apply jadik pengkritik sambilan"adik aku da meluru trun bawah sbb takot kene baham ngan harimau.tp lps tu aku bgn la jgk pegy kedai sbb aku tawu kalo xpegy aku pon akan mati kebuluran sbb xde beras.ceh.





1 comment:

  1. biasa la tu adik kau mak nenek.abang dia gak yg ajar.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails