Monday, August 2, 2010

Terbengkalai bukan bermaksud bangkai.

Well..masok arini da agak lame jgk lah moto gua bersemadi kt bengkel area bangi nie.wa bukan ape..saje je malas nak pakai moto..tumpang membe pegy balik claz sudah..tp x market la kalau nk usha awek.tp pedulik ape aku..kalau bg pilihan duit rm100 dgn awek hot mcm katy perry,gua kompem xtau nak pilih mane 1.haha.bg gua money is everything beb..bkn la maksud gua nak ckp ade duit kau blh beli pompuan.(tp mmg boleh pon sebenanye.besepah.hahaha)tp itulah.xkan kau nak beli cinta dgn duit..cinta dtgnye dari mate turun ke hati beb..so,lps ni klu partner korang asyik nak mintak payung duit je..tinggalkan aje laa....wasting time lah.haha.

so bebalik kt moto gua.td gua pegy settle baik punye ngan tauke kedai tu.kautim harge.coz esok aku nak bawak kluar da moto aku tu.yela,mane lu nak dpt rm600-rm700 dlm mase tedekat beb..itu pasal la gua take it slowly..but its oke la.syg punye pasal kt moto aku tu sampai nak jadik bakal bini aku dah.haha

so,pusing punye pusing,kautim punye kautim,gua agree la ngan tauke tu.insyallah la by this week i can ride my bike proudly.haha.rindu giler ni beb kt bike wa....




1 comment:

  1. hey bunkface!

    lets check it out my blog :D

    http://bihagossipgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails