Friday, August 6, 2010

Job Baeekk..

ok.skunk ni aku dah ade job.part time job.job ni bukan seperti yg korang sangke2 buah nangke ok.dan ini bukannye italian job dan sudah tet]ntunye bukan job part time sebagai mak nyah.ok.job aku skunk adelah sebagai runner part time.aku runner ape2 je barang yg aku rase blh masok market..membe2 nak jual or carik brg,aku yg akan runner carik brg tu.if dapat,dapat lah.thats the way money comes.if nak jual,tadahal.aku carik buyer.in a split of time.haha

berbalik kepade zaman silam aku...aku dah jenuh dah org kate duduk main plus melayan MLM niyh.mcm aku ckp ah.mak aku pon stock main bisness..pe lg,anak die pon follow ah.mak aku nye biz gune product..so aku sebagai jantan jarang lah nak minat biz2 mcm tuh.

so,baru2 ni,aku jadik runner for selling MTV world stage punye tiket.latest news,sebijik moto rxz membe aku dah pon dijual.thanks to me.haha :)so anyone wants to buy laptop,handphone,bike acsesories ke...u know how to find me..chow!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails